eMobility

Trajnostni razvoj.

Verjamemo v Pariški podnebni sporazum – in eMobility je naš ključ do trajnosti. Da bi prispevali h globalnemu cilju, smo določili jasen načrt za transportno industrijo, ki bo nevtralna glede emisij CO₂. Z vozilom eActros pa že danes živimo lokalno nevtralnost CO₂.

Trajnost se za nas ne ustavi pri vozilu eTruck. Kajti pri zmanjšanju CO₂ vidimo veliko celoto. Zato so vse evropske tovarne Daimler od leta 2022 proizvedle ogljično nevtralno CO₂. Poleg tega za podnebno nevtralno proizvodnjo dosledno zmanjšujemo izpuste CO₂ in jih želimo povsem preprečiti, kjer je to mogoče. Poleg zelene električne energije dosledno širimo obnovljivo energijo na naših lokacijah. Pogodba o električni energiji za različne lokacije je namenjena tudi zagotavljanju, da lahko vse nemške lokacije družbe Daimler Truck AG svoje potrebe pokrivajo z električno energijo iz obnovljivih virov, kot so veter, sonce in voda.

Sustainability content co2 neutral production

Pri neposredni primerjavi je eActros 300/400 do dvakrat bolj učinkovit kot dizelski tovornjak. To dosega z učinkovito uporabo energije s pomočjo pogona ePowertrain in rekuperacije (za posebej visoko obnovitev energije pri upočasnjevanju). Rešitev po meri za električna tovorna vozila s poudarkom na težkem dostavnem prometu v urbanem prostoru prepriča z optimizirano težo pogonskega sklopa, povečano učinkovitostjo in tiho vožnjo. Uporabljena e-os omogoča največjo moč 400 kW z dvema ločenima elektromotorjema.

Varčevanje z energijo in varčevanje z viri ni odvisno samo od učinkovitosti pogonskega sklopa, temveč tudi od načina vožnje in voznih lastnosti voznika.

Vožnja z nizko porabo energije in virov ni odvisna le od učinkovitosti pogonskega sklopa, temveč tudi od načina vožnje in voznih lastnosti voznic in voznikov. Zato Mercedes-Benz Trucks ponuja posebej prilagojen trening vožnje vozil eActros 300/400. Pri osnovnih delovnih korakih, kot so na primer polnjenje tovornjaka, pridobivanje informacij o e-izdelkih in njihova uvedba v vsakodnevno vozniško rutino se morajo udeleženci še posebej naučiti ravnanja z novim pogonom ePowertrain. Vadba posreduje potrebne izzive za optimalno uporabo rekuperacije pogona in s tem omogoča vožnjo, ki je optimizirana za dosego cilja in varuje baterijo.

Sustainability content e specific

Čist transport omogoča obe tehnologiji. Ko se potovanje lahko dobro načrtuje in se lahko prilagodijo okvirni podatki za polnjenje, baterijsko-električni pogon pokaže svoje prednosti: Združuje izjemno visoko energetsko učinkovitost in nizke stroške energije. Ko pa gre za dolge razdalje in prilagodljivost pri potovanjih in natovarjanju, bo imelo podjetje Mercedes‑Benz Trucks v kratkem pomembno prednost z vozili na gorivne celice s tekočim vodikom. Omogoča znatno večji doseg z enim samim polnjenjem rezervoarja in je na voljo za prihodnje modele.

Obe vrsti pogona ponujata možnost lokalnega transporta z ogljično nevtralnostjo, zato so v družbi Mercedes-Benz Trucks že zgodaj začeli z razvojem. Danes se lahko predstavijo konkretne rešitve: eActros se serijsko proizvaja od leta 2021. To je zgolj uvod, kajti do leta 2039 bo Mercedes‑Benz Trucks imel v programu za skoraj vsako potrebo ustrezno elektrificirano rešitev. Od lahke razdelilne rešitve do težkega mednarodnega tranzitnega prometa.

Navzgor