Varnostni asistenčni sistemi
Na tvoji strani.
Ne glede na to, kaj prevažate s svojim tovornjakom: Najpomembneje je to, da na vožnji ne bo nezgod. Sistemi za pomoč vozniku Mercedes‑Benz Trucks vam lahko pomagajo, da imate pregled nad dogajanjem na cesti in vozite vaše vozilo nadzorovano – še posebej v kritičnih situacijah. Predpisani standardi EU za varnostne asistenčne sisteme, ki veljajo od sredine leta 2024, niso samo izpolnjeni, temveč v nekaterih primerih celo preseženi. Kot se spodobi za Mercedes‑Benz Trucks.
Ocena EuroNCAP »Safer Trucks«
4 in 5 zvezdic za Actros
Od leta 1996 EuroNCAP (European New Car Assessment Programm) kot neodvisna organizacija preizkuša varnost vozil.
V okviru svoje »Vizije nič« za vožnjo brez nezgod so od leta 2024 svoje preizkusne postopke razširili na težka gospodarska vozila.
Actros, preizkušen v letu 2025, z najnovejšimi varnostnimi sistemi, ki so na voljo pri Mercedes-Benz Trucks, je pri tem prejel najboljše ocene na trenutnem testu EuroNCAP.
Zavijanje in menjava voznega pasu
Active Sideguard Assist 2
- Spremljanje na voznikovi in sovoznikovi strani
- Dvostopenjski opozorilni sistem ob zaznavi nevarnosti (najprej optične informacije, nato optično in zvočno opozorilo)
- Prepozna in opozarja na nevarnosti v celotnem območju hitrosti
- Aktivno posreduje in zavira pri zavijanju na desno (desni promet) ali levo stran (levi promet) v območju hitrosti do 20 km/h, če ni odziva na vizualno opozorilo in opozorilni ton
Zavore
Active Brake Assist 6 Plus
- Posodobitev obstoječega sistema ABA 6 za pravočasno izpolnjevanje nove zakonodaje AEBS za 09/28
- 270‑stopinjsko zajemanje okolice s tehnologijo kamer ter dodatnimi senzorji za bližnje območje na žarometih in ob straneh
- Sedaj se lahko še boljše odzove na pešce in kolesarje do hitrosti 60 km/h
- Pri premikajočih se in mirujočih vozilih lahko doseže občutno višjo stopnjo preprečevanja nesreč do hitrosti 90 m/h
- Na ovinkih z velikim polmerom, npr. na avtocesti, se lahko odzove na premikajoča se in mirujoča vozila
- Dvostopenjski opozorilni sistem: pri zaznani nevarnosti se najprej sprožita vizualno in zvočno opozorilo ter istočasno delno zaviranje, če se voznik ne odzove, pa samodejno zaviranje s polno silo
- Vizualno opozorilo, če po 15 sekundah vožnje s hitrostjo nad 10 km/h polna zmogljivost sistema še ni na voljo
- Večja zanesljivost tudi pri slabi vidljivosti zaradi radarske tehnologije
Speljevanje in manevriranje
Front Guard Assist
- Aktivno pri vožnji s hitrostjo do 15 km/h
- Nadzorno območje zajema mrtvi kot pred vozilom (do približno 4 m) po celotni širini vozila
- Dvostopenjski opozorilni sistem ob zaznavi nevarnosti (optično opozorilo, nato optično in zvočno opozorilo)
Ohranjanje smeri in razdalje
Active Drive Assist 3
- Podpira gospodarno in prijetno vožnjo, zlasti na avtocesti
- Pomaga lahko v celotnem hitrostnem območju
- Podpora z uporabo samodejne regulacije razdalje s funkcijo Stop-and-go (speljevanje in ustavljanje v zastojih)
- Aktivni asistent za ohranjanje smeri
- Lahko prepreči zapuščanje voznega pasu z aktivnim posegom v krmiljenje
- Lahko pri neaktivnosti voznika zmerno zavre vozilo do mirovanja
- Vozilo pri menjavi voznega pasu lahko usmeri nazaj na vozni pas, če zazna nevarnost trka z vozili na sosednjem voznem pasu
Ostanite pozorni
Attention Assist 2
- Izboljšanje prometne varnosti
- Deluje z integrirano infrardečo kamero za vizualno zajemanje položaja glave in zenice voznika
- Lahko ob zaznanih znakih nepozornosti ali utrujenosti voznika opozori z vizualnimi in zvočnimi opozorili
- Pri tem gre za zaprt sistem, kar pomeni, da vsi podatki ostanejo izključno v vozilu in se po 15 minutah nepreklicno izbrišejo iz sistema
Morda vas bo zanimalo tudi:
Charged to change
Že danes pripravljeni na jutri
Skupaj na poti
Slike in besedila lahko prikazujejo tudi pribor ter dodatno opremo, ki ne sodita k serijskemu obsegu dobave. Slike služijo samo kot primer in morda ne prikazujejo dejanskega stanja originalnih vozil. Videz originalnih vozil se lahko razlikuje od prikazanih. Pravice do sprememb so pridržane. Slike in besedila lahko vsebujejo tudi vrste, podporne storitve, storitve ter izdelke, ki v posameznih državah niso na voljo.
Kot mednarodno dejavno podjetje so enake priložnosti, raznolikost, odprtost in spoštovanje osnovna prepričanja družbe Daimler Truck AG. To dokazujemo z načinom razmišljanja, delovanja in komuniciranja. Načeloma vsi izbrani izrazi seveda vključujejo vse spole in identitete.
1 Sistemi za pomoč vozniku lahko voznike samo podpirajo. Odgovornost za varno vožnjo vozila vedno ostaja v celoti pri vozniku.
2 Serijsko v EU.
3 Z dodatno opremo S2J lahko sistem prepreči možnost izklopa sistema za zasilno zaviranje Active Brake Assist 6.
4 Dodatna oprema, samo za določene konfiguracije vozil.
5 Dodatna oprema po želji, samo v kombinaciji z volanom Servotwin, asistentom za ohranjanje razdalje, aktivnim zavornim asistentom Active Brake Assist 6, asistentom za nadzor stabilnosti in Multimedia Cockpit, interactive.
6 Od 02/26 bo sistem Active Brake Assist 6 nadomestil sistem Active Brake Assist 6 Plus.
7 Na voljo od 02/2026.
Ocena EuroNCAP »Safer Trucks«
4 in 5 zvezdic za Actros
Preizkušeno vozilo je bilo vlačilec Actros L s kabino ProCabin, opremljen s sistemi Active Drive Assist 3, Active Brake Assist 6 Plus, Active Sideguard Assist 2 in ATTENTION ASSIST 2. Rezultate je EuroNCAP izračunano prenesel na različice voznikove kabine Actros F in Actros z nizko nasadno višino.
Vse ocenjene različice so bile nagrajene z nagrado EuroNCAP »City Safe«, ki priznava njihovo izjemno varnost za nezaščitene udeležence v prometu – jasen dokaz močne zavezanosti družbe Mercedes-Benz Trucks na področju varnosti v prometu.
- 1
- 4
- 2
- 5
- 3
- 6