eMobility pri Mercedes‑Benz Trucks
Že danes pripravljeni na jutri.
Dobrodošli v spremembi: prehod na eMobility je revolucioniral celotno panogo. Manjši izpusti, nižji obratovalni stroški, tiha in udobna vožnja – baterijski električni tovornjaki so prihodnost prometa. Da bi jih uspešno oblikovali, že danes določamo pravo smer. In pomagamo našim strankam, da izkoristijo priložnosti prihodnosti.
eMobility – kako se je vse začelo?
Od raziskav do proizvodnje.
Začelo se je kot raziskovalni projekt o alternativnih pogonih ter možnostih vodika in baterij. Kar je bilo takrat še teoretično laboratorijsko delo, je danes že realnost na cesti: Leta 2016 smo predstavili naš prvi prototip tovornega vozila na električni pogon. Leta 2021 je sledilo vozilo eActros 300/400, ki se je izkazalo tudi v praksi. Leta 2022 je prišel eEconic, naš elektrificirani tovornjak za urbano uporabo. Z vozilom eActros 600 smo leta 2023 naredili še en pomemben korak k baterijskemu električnemu transportu.
Leta 2025 se je eArocs 400 izkazal s tiho in lokalno CO2 nevtralno uporabo v urbanem gradbenem prometu. Poleg tega novi eActros 400 dopolnjuje družino eActros in odpira številne dodatne možnosti za dostavni promet z zmanjšanimi izpusti CO2. S tem razširi portfelj vozil, pri katerem boste tudi vi našli ustrezno rešitev za svojo pot v trajnostno, elektrificirano prihodnost.
Kaj je naša vizija?
Skupaj v prihodnost.
Stranke Mercedes‑Benz Trucks, kot ste vi, po vsem svetu skrbijo za zanesljiv, varen in učinkovit transport. Zaradi tega smo pomemben del družbe in nosimo veliko odgovornost. Povpraševanje po trajnostnem transportu hitro narašča. Imamo jasen cilj, da prevzamemo vodilno vlogo pri spreminjanju panoge. Povsem v smislu pionirskega duha, ki nas poganja kot izumitelja avtomobila.
Elektrificiran
1. sezona: Izziv je sprejet
Prva sezona popolnoma nove serije Electrified spremlja podjetje Logistik Schmitt iz Bietigheima na poti do eMobility. Kot partner za preizkušanje Mercedes‑Benz Trucks se vsak dan sooča z novimi izzivi, od infrastrukture prek stroškov do dvomov pri voznikih. Rainer Schmitt pa pravi: »Izziv je sprejet!« Ali lahko podjetje premaga številne ovire in celo navduši voznike z novo tehnologijo?
- Predstavitveni video: Izziv je sprejet
- 1. epizoda: Infrastruktura
- 2. epizoda: Obvladovanje stroškov
- 3. epizoda: eActros? Ne, hvala.
- 4. epizoda: Stranke so elektrificirane
- 5. epizoda: Visoka napetost: prihaja eActros 600
Pogosta vprašanja v zvezi s storitvijo eMobility
Kaj vas zaposluje
Vstop v novo tehnologijo je običajno povezan z izzivi, negotovostjo in včasih tudi s predsodki. Tukaj bodo naši strokovnjaki za eMobility odgovorili na vaša najpogostejša vprašanja.
»Želimo, da se naše stranke ukvarjajo s temo infrastrukture za polnjenje, in jih spodbujamo, da že v zgodnji fazi razmislijo o vseh vidikih. Pomembna vprašanja so na primer zmogljivosti omrežja ter trajanje potrebnega načrtovanja električne energije in končne izgradnje polnilne infrastrukture.«
»Nizke temperature negativno vplivajo na doseg e-tovornjaka. Zato izvajamo obsežne teste, na primer na severu Finske, pri temperaturah do minus 25 stopinj. Imamo tudi sistem upravljanja energije akumulatorja, ki ves čas delovanja vzdržuje ustrezno temperaturo akumulatorja.1«
»Načrtujemo akumulatorje vozila eActros 600, ki se napolnijo z 20 % na 80 % v približno 30 minutah na polnilni postaji s približno enim megavatom energije.2«
»Tako kot naši dizelski tovornjaki tudi naši akumulatorski-električni tovornjaki izpolnjujejo varnostne zahteve. Z njimi na primer izvajamo tudi teste trčenja. Imamo tudi koncept varnosti akumulatorja, ki na primer spremlja temperaturo akumulatorja med celotnim delovanjem tovornjaka. Za še večjo varnost imajo naši eTrucks seveda tudi naše obsežne sisteme za pomoč vozniku, kot je npr. Active Brake Assist3.«
»Morda mislite, da gre za prazen prostor, vendar v resnici ni tako. Tukaj je položaj naše omarice klimatske naprave, kjer smo prostor učinkovito izkoristili na primer za namestitev črpalk, kompresorjev in nadzornih enot.«
»Zvenijo odlično. Namestili smo zvočni opozorilni sistem za vozila, ki ustvarja umetni zvok in naredi tovornjak opazen v okolici, zlasti pri manjših hitrostih.«
Morda vas bo zanimalo tudi:
Charged to change
Rešitve polnjenja za vaše poslovanje
In charge for a new era
Slike in besedila lahko prikazujejo tudi pribor ter dodatno opremo, ki ne sodita k serijskemu obsegu dobave. Slike služijo samo kot primer in morda ne prikazujejo dejanskega stanja originalnih vozil. Videz originalnih vozil se lahko razlikuje od prikazanih. Pravice do sprememb so pridržane. Slike in besedila lahko vsebujejo tudi vrste, podporne storitve, storitve ter izdelke, ki v posameznih državah niso na voljo.
Kot mednarodno dejavno podjetje so enake priložnosti, raznolikost, odprtost in spoštovanje osnovna prepričanja družbe Daimler Truck AG. To dokazujemo z načinom razmišljanja, delovanja in komuniciranja. Načeloma vsi izbrani izrazi seveda vključujejo vse spole in identitete.
1 Doseg je bil določen interno v posebnih preizkusnih pogojih, po predhodni pripravi z vlačilcem za polpriklopnik 4x2 s skupno vlečno maso 40 t pri zunanji temperaturi 20 °C v prometu na dolge razdalje; odstopa lahko od vrednosti, določenih v skladu z Uredbo (EU) 2017/2400.
2 Na podlagi internih simulacij, saj je zavezujoč in enotni megavatni polnilni sistem (MCS) trenutno še v pripravi.
3 Asistenčni sistemi lahko voznike samo podpirajo. Odgovornost za varno vožnjo vozila vedno ostaja v celoti pri vozniku.